HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

Sport ismét a javából!

2014.08.10. 19:30 tide900

Gondoltam írok egy beszámolót , ha már az izom lázam fekvésre és pihenésre kényszerít.

Szóval az úgy volt, hogy van egy ilyen verseny aminek a lényege jótékonysági futás. Suhanj jótékonysági futás, együtt mozoghatsz mozgássérült társaiddal, akik sokszor komolyabban oda teszik magunkat mint mi, bármiről is legyen szó.  Annyit futsz gyalogolsz hat óra alatt amennyit szeretnél. Mindezt megteheted 2-3-4-5-6 fős csapatokban. Indulhatsz egyedül is , én is ezt tettem, csapat nevezésem mellett beneveztem egyénibe is, szerettem volna kipróbálni magam, hogy mit birok.

Sok barátom, öröm mellet meg is lepődött , hiszen sokan tudjátok hogy az én sportom a bicikli. Ha azt mondta volna nekem valaki hogy lesz egy hat órás bicikli verseny, rögtön azt kezdtem volna számolgatni mennyi a szint különbség, mennyit tudok beletekerni egy szóval megtudtam volna mondani kb. hány km az amit letudok tekerni. Tudtam volna, mivel frissítsek , mire hogy reagál az izomzatom és a szervezetem.

Éjfélkor kezdődött a verseny, azt tudtam hogy nehéz lesz alvás szempontjából mert elég alvásfüggő vagyok. Ennek ellenére , reggel tíztől segítettem felkészülni az eseményre, nem kíméltem magam, megcsináltam mindent amit kértek ami egyáltalán nem hatott negatívan a teljesítményemre éjjel. Ellenben az igen negatívan hatott rá, hogy nem ettem napközben, csak este fele kezdtem el enni. Ennek meg lett az eredménye, és itt ki is térnék arra , hogy van még mit tanulnom.  Mondhatnám hogy kicsit nagyképűen és naivan , gondoltam jó lesz az nem lesz semmi baj. Frissítést ugyanazt tettem el mint amit biciklire viszek. Hét közben edzések alatt nem fogyasztok semmit, csak magnéziumot, meg vitamint. Versenyekre géleket viszek , fehérje szeleteket többnyire.Hát úgy alakult, hogy konkrétan az első órákban semmit nem vett be a gyomrom. Szuper volt a frissítő pont minden volt konkrétan , én ennek ellenére semmit nem tudtam fogyasztani. Sajnos 3szor kellet kiállnom kicsit hosszabb időre a gyomrom véget. Ittam sokat azt sikerült, vizet ittam és colát. Isot egyszer ittam de az is elég rosszul hatott rám. A cola az ami konkrétan passzolt, azt szoktam inni hosszú biciklizések közben is , hiába nem egészséges nekem a legjobban az esik. Az elfogyasztott frissítésem, 2 kocka dinnye , egy keksz, 4 szem olíva bogyó és egy sóba forgatott sajtdarab, plusz sikerült egy gélt leküldenem. Mivel tervezek még futni mert tetszett ez a sportág is így, ideje lesz megtapasztalnom, hogy mi az ami ilyenkor jót tesz.

Maga a verseny sem volt könnyű, lassú tempójú koccogást futást választottam, próbáltam gyalogolni is de az annyira nem esett jól. Hat óra a pályán , folyamatos mozgás és mindezt éjjel. Most azt mondom, ez nem ment volna az egyik legjobb barátom segítsége nélkül. Végig figyelt rám és próbálta minden kívánságom teljesíteni, szerencsére nem sok volt  :D. Segítette az előre jutásom az is, hogy nagyon sokan figyeltek rám, és rengeteg elismerést kaptam mint a pályán, mint a verseny után. Többször csatlakoztak hozzám futni egy egy kisebb távot , jó barátok vagy olyan ismerősök akikkel azelőtt nem volt alkalmam még annyit beszélgetni. Mindenképpen vitt előre és nagy segítség volt. Nem fájt semmim a hasamon kívül,talán a rosszullétek voltak a legrosszabb emlékek, de ez benne van a pakliban. Egy cipő csere becsúszott , igazából van egy pár cipőm de ebből sincs még meg a tökéletes. A fájdalom az inkább mostanra érkezett meg, nem tudom mi fáj jobban :)

Két dologról szólt a verseny, egyik hogy mit bírok, 26,3 km bírtam menni. tanultam sok dolgot magamról ismét. Nem bántam meg hogy ezt beválasztottam magamnak, és tervezek a jövőben tovább dolgozni azon hogy futhassak hosszabb időket hosszabb távokat.

Másik dolog amiről szólt , az az akiért csapatban futottam. Én konkrétan Thomasért és családjáért futottam . Fejet hajtok a küzdelmeik, a kitartásuk előtt. Tisztelem Őket azért mert együtt küzdenek meg a nehézségekkel és hogy ennyi erejük van, példaértékű ez nekem nagyon. Örülök, hogy ismerhetem Őket , és hogy futhattam értük. Érted is Zé ! :D

Köszönök mindenkinek minden segítséget, nem írok neveket mert nem lenne vége a listának sosem. :)

web.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr26592925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása