HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

6. nap avagy a "jojó" effektus elkerülése okosan

2014.01.26. 20:59 tide900

Szeretnék írni arról, hogy miért is tűntem el közel 3 hónapra. Hoztam egy egyenletes fogyást, dolgoztam, mindennap felkeltem edzettem, meg csináltam, amit magamtól elvártam. Az a maximalizmus, amivel én dolgoztam, az hozott egy eredményt elkezdtem megváltozni külsőleg, majd belsőleg is. Szégyen vagy nem szégyen, fürödtem a dicséretekben, és jó volt az, hogy meg merek tenni olyan dolgokat, mint azelőtt nem. Szívesebben mentem utcára, emberek közé. Több lett az életemben a buli, a program felszabadultabb lettem. Mondhatnám azt, hogy szinte minden megváltozott az életemben. Új munka, új barátok, új ruhatár. ..

Azt gondoltam én is új vagyok, és már jó is vagyok, leültem a jóba. Közel más fél hónap kellett ahhoz , hogy én ezt felismerjem és egy hónap, hogy ezen tudjak változtatni, és újra elkezdjek dolgozni azon hogy célba érjek. Nagyon nehéz visszaszállni egy ilyen fajta mókuskerékbe, visszaállítani a szervezeted az étrendre, és az edzésekre. Ugyanúgy szükségem volt, arra hogy belássam és kimondjam, hogy még mindig kövér vagyok. Továbbra is tartom magam, hogy ez a legfontosabb lépés egy kövér ember életében, hogy ezt belássa és kimerje mondani.

Hogy megbántam-e?: Nem-nem bántam meg , ma már azt is tudom, hogy hány kilót híztam vissza 5 kg lett pluszban az eredmény. Mindaddig jól éreztem magam míg, nem éreztem azt, hogy baj van, és most vagy  vissza állok a mókuskerékbe, és csinálom tovább azt amit megálmodtam, vagy lecsúszok a lejtőn. Tulajdonképpen ennek köszönhetek pár új barátot, akik fontosak lettek számomra. Visszakaptam egy régi nagyon jó barátomat Andikát, tudom ha aznap nem megyek el arra  a bulira minden másképp alakult volna, nekem is és neki is. Ha nem fogytam volna ennyit nem mentem volna el vele. És nem jött  volna sok olyan jó dolog az életemben mint azelőtt.

Hogy tanultam –e belőle? : Természetesen tanultam belőle, és igyekszem nem elsodródni az árral. Fogok tudni, nemet mondani, ha a helyzet úgy kívánja. Lesz, olyan mikor nem fogok nemet mondani, egy –egy baráti meghívásnak, de tudni fogom kontrolálni, mert már tudom mi lesz a következmény. Most 5 kilót kell ledolgoznom újra, ami nem kevés idő, de úgy gondolom jó lecke volt.

 Nincs jó tanácsom, szerintem csak az kell , hogy belássátok egy ilyen helyzetben, hogy még nem vagytok készek , tudni kell felállni, ha nem megy egyedül kérj segítséget. Nekem nagy segítség volt, az hogy, egy nagyon fontos ember Lukács Béla , aki a munkámat háttérből figyeli , csak annyit mondott egy edzés során, mikor látta, hogy mindent csinálok csak épp nem edzek , „edz többet” !

6n.jpg

 Mai étel

Reggeli- hagyma paradicsommal , cottage cheese, uborka

Uzsonna- joghurt

Ebéd - fasírt (répa, hagyma, csirkemell, 2 tojás) párolt zöldség

Uzsonna – ja semmi hopszi

Vacsora- fasírt , uborka

Edzés: Ma pihenő napot tartottam, mert szükséges az is .

6nap.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr975784093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása