HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

2. nap

2014.01.22. 21:59 tide900

Hm-hm, a mérlegem egy elem csere után is cserbe hagyott, vagyis továbbra is Lo vagyok szerinte, aminek igazából örülök egyelőre, mert nem akarom tudni mennyit híztam vissza az elmúlt két hónap alatt. De hétvégén szerzek egy új mérleget.

Tegnap éjjel egyig dolgoztam, ami azt eredményezte, hogy a kajámat reggel kellet elkészíteni, úgy hogy este nyolcra érek haza így tudtam kelnem kell. Egészen pontosan két órával korábban. Ez az én esetemben, aki ismer,  tudja mit jelent.

Minden reggelemet zöld teával indítom. Mikor a súlyom már közel 135 kg volt akkor már alig bírtam reggelente felkelni. Akkoriban semmit nem mozogtam, de ettem természetesen. Már az energia ital sem használt, és akkor kezdtem keresgélni a neten mi az amitől fel tudnék ébredni reggelente. És akkor találtam a zöld teát, sok jót olvastam róla, többek közt hogy élénkítő hatása van. Később utána olvastam és akkor fedeztem fel, hogy kis részben a fogyást is segíti. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy sok mindenki mást- és mást tud erről a teáról, van aki elhiszi van aki nem.

 zold_tea.jpg

 

 A zöldtea  jelentős mértékben tartalmaz antioxidánsokat, amelyek a szervezetben semlegesítik az öregedésért felelős szabadgyököket. A zöld teában emellett számos ásványi anyag és vitamin található, melynek következtében a tea csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának kockázatát, fluortartalmának köszönhetően pedig jó hatással van a fogakra, és segít a száj és az íny egészségének megőrzésében. Vérnyomáscsökkentő és zsírégető hatása is bizonyított.

Mai kaja:

-          reggeli – turó, paradicsom, uborka, meg zsírszegény sajt ( a sajt borzalmas volt) 

-          ebed- Zöldség párolva hússal tegnapról, aszalt szilva

-          Vacsora- nyers zöldség, és csirkemell

 Ma mivel nem volt edzésem  senkivel tervezve így szerettem volna  elmenni úszni, de mivel az időm nem volt elég munka előtt, így sajnos estére maradt az edzés. Egy futó padon edzettem, kerek egy órát  hegymenetnek felfele állított tempóval. Ami új volt , az hogy soha nem voltam hajlandó félóránál , többet a futó padon edzeni, de ma sikerült. 

Köszönöm hogy elolvastad! 

edzőss.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr375777508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása