HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

Én és a biciklim

2014.05.01. 13:00 tide900



Szép napot mindenkinek, nem nem tűntem el csak dacoltam az elemekkel :) Sok betegség és a türelem  is hátráltatott. Igen elegem lett egy kicsit az egész diéta mizériából. Nagyon nehéz sokszor tartani, annak ellenére , hogy tudom mi a következménye ha nem tartom az egészséges étrendet és nem sportolok, bár sportolni sportoltam hetente igyekeztem egyszer - kétszer , mégis vannak stációk az életemben. Biztos éreztetek már ti is így hogy elég volt valamiből. Van olyan időszak is mikor a motiváció elfogy és úgy nekem még nehezebb teljesíteni bármit is.

Na de egy l hónapja jól vagyok, és igyekszem tenni a dolgom, motiváció ismét akad bőven. A betegségekből és punnyadásból ismét a biciklim rántott ki.

Közel 22 éve biciklizem , és sokszor próbálkozom új sportokkal de valahogy mindig a bicikli az amin úgy érzem magam hogy ez az én sportágam. Mai napig a biciklim az ami megnyugtat. Kisgyerekkén kijárt nekem a sok "jóból" , megismertem a botot a fakanalat és nem utolsó sorban apukám tenyerét is. Ilyenkor egy dolog volt ami éltetett  a biciklim. Pilisben nőttem fel így ha bármi olyan ért ami nekem nem esett jól, biciklire ültem és szeltem az utakat. Képes voltam reggeltől estig biciklizni, olykor tekertem 100-150km  úgy hogy észre sem vettem. Ezek az utak tettek engem keménnyé és egy igazi túlélővé.
Arra döntésre jutottam, hogy ez évben csak biciklizni fogok, illetve bicikli versenyeken szeretném megmérettetni magam, és nem az időt fogom ezúttal sem hajszolni, csak a távokat.Szeretem feszegetni a határaimat de az idővel nem szeretek versenyezni.

Az első és egyben a nyár leghosszabb és legkeményebb kihívása lesz az ultrabalaton. 32 óra alatt tekerném körbe , de hogy a kihívás igazi legyen mindezt egy futóval teszem meg futó tempóban. Így esélyem sem lesz arra hogy ezt gyorsabban tegyem meg és gyorsabban kerüljek pihenő fázisba. Ez nekem elég motiváció , hogy edzésben tartsam magam, és a diétát is rendesen csináljam. Kevesebb kilóval könnyebb lesz , és a helyes étrendet követve az energiám is több lesz. Úgy megyek neki a versenynek, hogy bízok magamban, és remélem hogy lesz bennem annyi erő hogy végig toljam.Itt nem csak magamért leszek felelős hanem a futóért is akivel megyek , akit kísérek.

Nagyon  sokáig egyedül bicikliztem ennek több oka van. Szeretem a saját tempómban tekerni, ott állok meg ahol én szeretnék, és hát  magam ura vagyok ilyenkor , magam vagyok a biciklimmel és a gondolottaimmal. Egy másik ok amiért egyedül bicikliztem sokat, mert sosem találtam még egy olyan bamba embert aki képes sokszor tekerni ennyit amennyit én tekertem. Néha elkísért nővérem, aztán már mikor hívtam mindig mondogatta ő nem megy annyit velem. Próbáltam én húgommal is tekerni, de ő vele meg az volt a probléma hogy mindig történt vele valami, vagy esett vagy neki ment a falnak , vagy épp egy lépcsőn ment le . :D Szóval maradtam egyedül , aztán 2 éve csatlakozott Zoli pár túrámhoz, aminek örülök, mert találtam mégis egy hasonló biciklistát mint én vagyok. Remélem sikerül tekernünk idén is pár hosszabbat együtt. Illetve remélem még egy-két kedves barátom is sikerül betörnöm annyira , hogy legyen kedve az 5. túránk után is biciklizni. :)

DSCN4412.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr946101530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása