HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

Egy újabb kihívás ... avagy hogyan táplálkozzak helyesen

2014.02.14. 23:44 tide900

Nagyon vártam ezt a mai napot, mert tudtam hogy mindenképp változás jön az életembe  sok szempontból, de az étkezés lesz az egyik alappillér. Voltam egy előadáson ahol, hallottam sok dolgot de összességében felületes és összefoglaló jellegű volt számomra az előadás, de mégis felkeltette a figyelmem annyira, hogy elgondolkoztam azon hogy mi lenne ha én elmennék Bettihez és meghallgatnám személyre szabottan az előadást újra. Majd ott eldöntöm, hogy  jó- e ez nekem vagy nem. Említettem, hogy emlékeiben élnek képek a gyerekkori dietetikus látogatásaimról, így ez is hajtott nagyon hogy megtegyem ezt a fontos lépést. Így a 4 órás konzultáció után azt tudom mondani, hogy várakozásaimat felül múlta ez a találkozó, több tudást kaptam mint amire számítottam. A tudás mellet sok jó tanácsot, ami elméletben már megy , most jön hogy átvigyem gyakorlatba ami az én feladatom lesz. Fontos forduló pont ez az én életembe.  Mint sokan tudjátok, az étrendemet saját magamnak állítottam össze , tele hibával. Nem igazán foglalkoztam azzal, hogy mi mire van hatással. Követtem egy metódust , húst ettem meg zöldséget, meg tojást túrót kb. Hiába próbáltam változatosan étkezni, nem tudtam mi az amihez nyúlhatok és mi az amihez nem. A célom azzal , hogy betekintést hagyok nektek életem ezen részében az az , hogy változtassatok Ti is ha szükségesnek látjátok. Ilyen esetben nem csak a saját érdekemben hanem a ti érdeketekben is fontosnak tartom, hogy megfelelő szakmai hátterem meg legyen ehhez.

Honfi Bernadett dietetikussal fogok a jövőben dolgozni, az ő tanácsait fogom követni. A súlyom is közszemlére fogom bocsájtani, mindezt azért fogom tenni, hogy „életszagú” maradjon ez a blog, és ténylegesen azt kapjátok meg amit én megélek.

Még nagyon sokszor elfogom mondani, azt hogy mindenkinek egyéniek a szükségletei , mindenkinek más értékei vannak, más lesz a kalória szükséglete, nekem Betti kiszámolta hogy adott sportolási szokásaim mellett mennyi kalóriát kell bevinnem a szervezetembe, ahhoz hogy egyenletesen tudjak fogyni.

Az első pár hétben , meg kell tanulnom olyan alapdolgokat melyeket, ismertem sokszor hallottam de egyszerűen nem érdekelt. Miért nem érdekelt?  Mert azt megkaptam, hogy egyél 5ször naponta változatosan!, meg hogy igyál sokat, meg hogy ne tv-z, netezz evés közben… de hogy miért ? na azt ilyen részletesen ahogy nekem Betti elmondta , senki nem mondta el sőt, senki nem ment bele részletesen csak kiadta az utasítást.

images.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr745815070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása