HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

2013.08.22. 21:23 tide900

Az elmúlt pár nap néhány mondatban

Először is írnék pár szót a születésnapomról. Már vártam nagyon több okból , na, nem azért mert öregebb lettem. Vártam, elsősorban mert kitűztem egy célt magam elé, szeretném, ha a mérleg kettes számjegyet mutat nekem.   Nem jött össze, már előtte pár nappal éreztem, hogy necces lesz, ugye kényszer pihenőn voltam semmi sport nem volt. A kaja is más volt, mint úgy általában. Ugye sok szabadidőm lett és igyekeztem találkozni olyan barátokkal, akikre nem volt időm az elmúlt néhány hónapban, velük természetesen ettem ittam, lelkiismeret furdalás nélkül.   Szóval 15én 40dkg –hiányzott az én kis első etapom végéhez, két választásom volt, azt mondom, hogy nem eszek, kihajtom a vizet és simán meg lesz, vagy pedig egyszerűen oda figyelek a kajára, de nem görcsölök rá. nyilván a második variáció nyert, hiszen valószínű rögtön visszajött volna az a leadott felesleg ilyen csalással.

A másik, amiért vártam az a futás miatt volt, hiszen erre napra terveztem, hogy elkezdek futni komolyabban.  Előtte való este megkérdeztem , hogy futhatok –e már, pozitív válaszra vártam , sajnos nemleges válasz érkezett, így hát úgy mentem ki reggel futni , hogy tudtam nem folytathatom még mindig nem.  Nagyszerű futótársaim voltak, de a legkedvesebb Thomas volt, aki végig futotta a kis szigetkört, és mindig bevárt minket, szóval összességében jól alakult az első és darabig utolsó összeszedettebb futásom.

uj.jpg

Az estém szintén jól alakult, jelentős változásokat észleltem nyitottabb lettem, és jobban tudtam élvezni azt, hogy buli van J 

buli.jpg

 

Augusztus 21.

Két hetes kihagyásom után jelentkezem újra, az edzés naplómmal, és nem sokára egy étkezés is fel fog kerülni napi szinten természetesen.  Ma Kardióztam, és úsztam. Az úszást nem nevezném úszásnak :D  inkább csak pihentem meg levezettem a kardió után.  Nagyon nehéz volt újra rávennem magam, hogy menjek és csináljam, de mivel nagyok az álmok így muszáj dolgozni. 

 

Augusztus 22.

Mai napi edzésem különleges volt és kemény.  Már rég óta készülök, hogy elmenjek egy spinning órára. Nem is akárkinek az órájára, hanem egy számomra fontos ember órájára.  Kevés ember van, akinek azt mondom, hogy jól van, azt csinálom, amit te mondasz, mert ez az én javamra válhat, és el is hiszem, amit mond.  Neki köszönhetően nem futok még :) Szóval a mai edzés kemény volt, és volt olyan mikor úgy éreztem, hogy leszállok és hazamegyek, mert ez nem megy nekem. De Akárhányszor magamra néztem a tükörben , tudtam nekem most maradni kell és keményen végig tolni.  Köszönöm Béla :)  Ajánlom mindenkinek tényleg jó sport . 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr205471792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása