HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

Új év , régi tervek

2014.01.13. 20:52 tide900

Újév régi tervek

Ezt az évet én is szeretném lezárni, de nem számokkal és lefutott kilométerekkel, nem a sporttal töltött óráimmal. 

Élményekkel szeretném lezárni az elmúlt évet, olyan élményekkel, amiket a sport adott nekem és Ti.

Júniusban kezdtem el az edzéseket, elsődleges célom az a fogyás volt.  Nem terveztem semmit, csak hogy fogyjak, és hogy olyan sportokat próbálhassak ki, amiket eddig nem tudtam a súlyom miatt. 

Kezdeném az elején, számomra talán a legfontosabb, hogy kaptam egy olyan edzőt, aki megtanított arra, hogy, ne adjam fel az álmaimat.  Nem ül a nyakamon, de mégis elérte, hogy betartsam a diétát, vagy elvégezem a feladatokat, amiket kiad nekem.  Mai napig szívesen megyek el az edzéseire, ami azért érdekes az én szempontomból, mert volt nekem neves edzőm, mégsem szerettem hozzá járni, és abbahagytam pár hónap után az edzéseket.

Kaptam néhány új barátot, a dk team-nak köszönhetően, akik segítik az utam.  Ha elakadok, néhány jó szóval biztatatnak.  Tanácsokkal látnak el, és velem örülnek a sikereimnek. Azt tanultam meg, hogy  ezek nélkül , nem tudod megcsinálni egyedül, szükség van arra, hogy álljanak mellettem és néha bíztassanak. 

Lehetőségem nyílt arra, hogy megismerkedjek néhány új sporttal.  Az egyik sport az a spinning volt.  Én, mint nagy biciklis, úgy tapasztaltam, hogy ugyanúgy tekerek, de mégsem ugyanaz az élmény, mégsem ugyanaz, mint biciklizni.   Hogy megszerettem-e?  Nem lett a kedvenc sportom, de kedvelem a hangulat miatt, amit Béla csinál.  Abban biztos vagyok, hogy ha spinning akkor csak is egy helyre térek vissza, az pedig Béla spinning órája. 

Kipróbáltam még egy sportot, amit nem ajánlottak sokáig, míg magas volt a súlyom, mert, hogy nem tesz jót az ízületeimnek.   Egy pár hónapja viszont eljött az én időm, és bemehettem egy squash pályára, és játszhattam. Nem volt szerelem első játékra, de másodikra igen.  Nagyon megkedveltem, és élvezem ezt a sportot, heti kétszer próbálok eljutni, játszani. Felszabadít, feszültséget jól le tudom vezetni, és még jól át is mozgat.  Sőt mi több a koncentrációs képességem is fejleszti, ami nekem jól jön nagyon.

Ez évben kezdtem el úszni és futni is.  Mindkettő sportot szeretem és mind a kettővel vannak terveim. Sokan tudjátok már, de készülök arra, hogy megmérettessem magam egy féltávú triatlon versenyen.

Mint minden olyan ember életében akik, az álmaikat próbálják megélni, vannak komoly akadályok, amiket vagy sikerrel vesznek vagy nem. Engem is értek sikerek, de értek kudarcok is. Ezeket a kudarcokat megtanultam elfogadni, és nem feladtam, hanem tudtam tovább menni.

A terveimről a később beszélnék, elsődleges tervem, hogy folytassam a munkámat edzőmmel, Lacival.

Illetve, úgy nézz ki, hogy biciklis kísérő leszek az Ultrabalatonon egy futó mellet, aki körbe fogja futni a tavat, így a biciklis edzéseimet is megkezdem kicsit korábban, mint ahogy terveztem.

kedvenc.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr315757041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyirati Rita 2014.01.14. 09:17:05

gratulálok, Edit, micsoda minőségi változás, elképesztő! sok erőd van, kitartó vagy, nem kétlem, hoyg meglesz az a (fél)triatlon! nagyon drukkolok, előre fel, győzni kell!
süti beállítások módosítása