HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

17-19. nap, avagy harc a gyorskaja ellen :)

2014.02.10. 08:40 tide900

Ezeken a napokon szembesültem, a legnehezebb kérdéssel. Ha reggel négykor kelsz ülsz a kocsiba , és utazol 8órát plusz a közben lévő programok akkor hogy oldod meg azt hogy a kajád ne mekis kaja legyen?!

Nem első alkalom, az hogy  a hétvégén a saját kis vállalkozásomon dolgozok, ez sok plusz munkával jár, és utazással is , eddig gond nélkül oldottam ezt meg ha kajálni kellett akkor kerestünk szendvics lelőhelyet benzinkutakon , vagy mekiben vettünk ételt és hajtottunk is tovább. Nah igen ez szép és jó volt , meg finom is . Viszont most mikor már étkezési naplót is kell vezetnem, és a nehezen leadott dekákat szeretném ha nem is jönnének vissza akkor nyilván el kellet gondolkodni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Reggel négykor érthető okokból nem álltam neki ételt készíteni. Természetesen  első megállás alkalmával szendvicset ettem mekiben. Második alkalommal komoly hiszti árán sikerült egy spárban előre feldolgozott salátát kis dobozban megvenni majd megenni. Este meg hazafele , szintén spárban vettem zöldség fasírtot salátával. Számomra jelenleg az okoz fejtőrést, hogy mi is a járható út ilyen esetekben, mert főzni csak nem szeretnék felkelni hajnalban. Azt sem szeretném amit több alkalommal megjátszottam, hogy nem ettem , de az sem megoldás hogy gyors kaját tolok. Persze tudom mekiben is van saláta , de azt meg nem szeretem.  Remélem erre is kapok majd választ hamarosan.

Szóval a kajám erre a napra  :D  , talán ez pont nem a példa értékű étrend lesz

reggeli: mekis szendvics

ebéd: saláta meg teljes kiőrlésű kifli

vacsora: zöldség fasírt, saláta, sajt

 

Szombat

Ma már kicsit összeszedettebb voltam, és mivel nem indultunk korán így volt időm reggelit csinálni. De ma is hibáztam, mert csak reggeliztem és este ettem újra. Azért tettem így mert nem akartam megismételni az előző napot.  

Pár szót ejtenék itt a sportról, gyerekkoromban túráztam elég sokat, míg kisebb voltam gyalogoltam szüleimmel, majd mikor nagyobb lettem egyedül általában biciklivel jártam a Pilist. Most hogy Pestre költöztem gondoltam megismerkednék a Budai hegyekkel , így futó cipőm , túra cipőre cserélem. Emellett természetesen marad a bicikli, spinning, és az úszás is. Tudom azt , hogy nem futhatok még egy jó darabig, de menni szeretnék így ezt a megoldást találtam. Sokszor hallottam már a PK (pulzus kontrollos) edzésekről annak hasznosságáról, így elmegyek egy mérésre, és utána a mérések eredménye fogja meghatározni a mozgásaim nagyobb részét is. Fogok erről részletesebben írni amint megismerkedek a PK rejtelmeivel.

Kajám (szintén nem követendő példa)

Reggeli: tojás, saláta, zöldbab paradicsom

Ebéd : sportszelet 

Vacsora: pulykamell salátával, krumplival

 

 Vasárnap

Azt hiszem minden elmond ha azt mondom, hogy ma haza mentem vidékre szüleimhez, anyukám születésnapját megünnepelni. A somlói galuskája olyan finom, hogy annak nem lehet ellenállni. Az ebéd az jó volt illet az étrendembe.

Ezen a hétvégén nem sportoltam, mert nem volt rá energiám többnyire. Későn végeztem minden nap, örültem hogy tudok pihenni végre.

Reggeli: tojás, túró, halkonzerv

Ebed: hús saláta, somlói 

Vacsora : joghurt

18.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr725807284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása