HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

15. nap

2014.02.06. 21:24 tide900

Újra a pályán teljes testbedobással. Hétvégén voltam egy tudatosan eszem előadáson, ahol hallottam dolgokat, de igazából ez egy ilyen összefoglaló jellegű előadás volt így nem tudtam leszűrni belőle sok ujjat. Haza fele jövet azon gondolkodtam, hogy hol találkoztam én már dietetikussal. Emlékeztek mikor írtam arról, hogy anyukám mennyit harcolt az én kilóimmal, hogy megvédjen a súly feleslegtől na, Ő volt az aki elvitt egy dietetikushoz és belenyomorgatott egy közös munkába. Elég sok dolgot lezártam, kizártam az emlékeimből, és én konkrétan erre sem igen emlékeztem. Sokat mondogatja a mai napig anyukám mi is történt akkor, meg hogy lefogytam. Én hagytam a kísértésnek és szántam arra időt hogy az emlékeimbe kutatva megtaláljam ezt az időszakot. Emlékszem, sok papírra és emlékszem a súlyom csökkenésére, emlékszem a doktornőre, az étrendemre, és arra hogy meg tanultam egy helyes étrendet követni. Arra is emlékszem hogy sok időt töltöttem a tükör előtt , mert olyan dolgokat láttam amit előtte nem, volt derekam , láttam az arc élemet.  Nem emlékszem negatív dologra, akkor tudom negatívan éltem meg hiszen 5 testvér mellet, aki mindig ehetett gond nélkül , akkor én azért elég igazságtalan dolognak éltem meg a külön diétát.

A héten nagyon sokat gondolkodtam, volt olyan hogy éjjel is ezen kattogtam (pedig nagyon jó alvó vagyok) , hogy merre járjam az utam tovább. Amit egy ideje szerettem volna megtenni , azt az edzőm elintézte egy „hagyjukkal” .

Arra a döntésre jutottam, hogy belevágok és elmegyek egy dietetikushoz, ezzel tulajdonképpen azt vállaltam fel hogy megtanulok helyes étrend mellet fogyni. Számolgatni, méregetni, papírra írni mindent. Én egy vonalat követtem, hús, zöldség legtöbbször meg túró, de magam is jól tudom, hogy azért mást is kell bevinni a szervezetbe. Próbálkoztam mással is persze de ezekről is írtam.  Egyet soha nem tettem, hogy internetről töltöttem le valami csoda diétát , azok a diéták meg fogyókúrák amikben soha nem fogok hinni.

Mai étrendem

Reggeli- joghurt, teljes kiőrlésű kifli

Uzsonna – gyümölcs

Ebed- zöldbab párolva , pulyka mell

Vacsora- zöldbab , pulyka mell

Edzeni is voltam ma , hosszabb kihagyás volt 9 nap, spinningelni voltam, hát sosem megy olyan könnyen mint azt gondolnám, de legalább nem romlott az állóképességem.

15.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr265802663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása