HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

Egy beszélgetés Nitro Tommal

2014.02.16. 20:11 tide900

Mai nap nem magamról fogok írni, hanem készítettem egy interjút, sokak számára ismerős emberrel , Nitro Tommal.

Szeretném, ha látnátok azt hogy nincs lehetetlen. Sokszor megkérdezik tőlem , hogyan is fogytam le a 30kg-ot, ekkor elmondom, hogy megváltoztattam az étrendem, és elkezdtem sportolni. Erre a válasz az az , hogy nekem könnyű mert még nincsen családom és az időm rengeteg. Nem mennék bele abba hogy mennyire rengeteg az időm.

Tom is családos ember, és dolgozik is mellette, mégis lefogyott. Hogy miért Őt választottam? Egyik ok az az hogy lássátok, azt hogy ez család és munka mellet is megy, a másik ok pedig , hogy egy  faluban éltünk sokáig , és mikor én elköltöztem otthonról akkor én öt kövérnek ismertem. Ezen a nyáron találkoztam vele  a suhanj futáson , ott bemutatkoztunk egymásnak mint két vadidegen Ő ott le volt fogyva :) , majd hazamentem és felvettem facebook-on , és akkor lett tiszta hogy ki is Ő valójában. Azóta felnézek rá , mert tényleg sokat tett azért hogy lefogyjon, mai napig kitart az elhatározása mellet, ezt én példaértékűnek tartom.

 

 

Kérlek írj magadról pár mondatot

34 éves vagyok, Van egy szép megértő feleségem és 2 gyermekem. Sokat dolgozom, járom az országot:)

 

Mennyit fogytál? Mennyi idő alatt érted el ezt a változást?

 Összesen 45kg-t fogytam összesen. 130kg-ról indultam, 85 ig. mentem le. Most 90kg vagyok. Ezt az 5kg-t izomba szedtem vissza. A ruhaméretem xxxl-ről l és m re változott.

 

Miért kezdted el az életmódváltást? Életmódváltás vagy fogyókúra?

Réges régen volt egy térdműtétem (szalag szakadás) akkor azt mondták, hogy ne hízzak többet. Végül is nem híztam sokat csak egy 30kg-ot :). 

Sokszor próbáltam lefogyni, kisebb nagyobb sikerrel. Egyszer lefogytam 108kg- rá az volt a legjobb eredményem. De mikor abbahagytam, szépen lassan visszajöttek a kilók. Átlagosan évi 10kg -al lettem nehezebb, ez nem mehetett így tovább, egy szép téli napon elcsúsztam és a műtött lábam odalett egy kicsit. Annyira, hogy napokig alig bírtam járni:(. Ekkor döntöttem el, hogy le kell, fogyjak!!!!

 

 

Mit változtattál az étrendeden? Mit ettél előtte, mit eszel most?

Elhagytam a fehér lisztet és a cukrot. Lemondtam a sült krumpliról. Régen minden szart magamba tömtem. Sok-sok csokit, energia italt, mekiskaját. Csipszet és mindent mindennel, és jó sokat. Reggel elmentem a boltba vettem 2csokit+encsiüccsit(cukrosMonster),utána megettem a csomagolt kajámat. Hazafelé vettem megint csokit és encsiüccsit. Hazaértem jól bekajáltam( Tera jól főz), ezt leöblítettem egy kis túró rudival. Majd tvzés mellé egy kis csipsz vagy mogyi :) 

A sok trutyit lecseréltem normális élelmiszerre. Sok zabot, kölest fogyasztok. Lisztnek graham vagy teljeskiörlésű tönköly búzalisztet használunk. Sütikhez zablisztet. Sok gyümölcsöt és zöldséget eszem. A cukros üdítőt teljesen elfelejtettem. Helyette szénsavmentes vizet iszom vagy light üccsit :) Az utam során vega lettem.

 

 

Mit sportolsz? Szerinted mennyit számít a sport a fogyásnál?


Futok,futok és futok, na jó néha bringázok meg játszom a vascicámmal(kettlebell). A sport számomra azért fontos hogy az elért súlyomat meg tudjam tartani. 

 

Kértél –e segítséget az elején vagy , egyedül érted el ezt a változást?

A legnagyobb segítséget a feleségemtől kaptam. Mellettem állt és átállt konyhában :). Minden egyebet a netről halásztam.

 

Mit javasolsz azoknak akik , most kezdik az életmódváltást?

Nincsenek lehetetlen dolgok. Ha én meg tudtam csinálni, TE is meg tudod!

tom.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr135817458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása