HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

5. nap

2014.01.25. 17:49 tide900

Ma rövid leszek, mert még nem ért véget a napom, mennem kell tovább, de most volt itthon egy órám így megírom az étrendem mára, és az edzésem.

Mai étrendem kicsit kusza lett, reggel nem volt időm reggelizni, mert reggel edzettem, így útközben szakítottam erre időt. Majd ebédelni sem tudtam mert egy 4 órás konferencián voltam, ott meg nem volt olyan étel amit ehettem volna.

Reggeli: joghurt, abonett

Ebéd: Müzli szelet cukor mentes

Uzsonna: saláta tegnapi hallal

Vacsora: csirkemell, saláta lesz  :)

 

Edzés: Mára szintén kardió, illetve lábedzés volt Lacival.

Névtelen_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr145781222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása