HTML

Edit száguld cél felé

Friss topikok

Címkék

3. nap

2014.01.23. 22:35 tide900

Ugyan fáradt vagyok, de jobban érzem magam, mint hét elején. Szintén reggel főztem , és ma is sikerült dobozból étkeznem egész nap.

Étkezésem mára:

Reggeli: tojás ( nem a kedvencem) , túró, paradicsom

Tízórai: joghurt

Ebéd: csirkemell- sült zöldség (cukkini, hagyma , krumpli)

Uzsonna : aszalt gyümölcs

Vacsora: Hús zöldséggel

 

Mai edzésem:

Ezt a mai edzést, egy barátomnak , ajánlom, aki ma lett 7 éves. Azt gondolom az Ő küzdelme, mindennél többet ér, számomra példaértékű. AZ én születésnapomon, Ő velem futott, egyértelmű volt, hogy ma edzek és neki ajánlom ezt az órát. Örülök annak, hogy megismerhettem, és hogy olyan sokszor adott erőt a kis mosolya. Kívánok neki nagyon boldog születésnapot.

Ezen az edzésen nem voltam egyedül, elkísért egy nagyon kedves barátnőm, akinek a lelkesedése , ami miatt én is ellátogatok ezekre az órákra. Illetve van még egy ok amiért szívesen járok ide de azt egy következő bejegyzésben szeretném kifejteni.

3,.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://editfut.blog.hu/api/trackback/id/tr255779018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása